Digital signage sistem

Digital signage sistem

Digital signage sistem je najnoviji vid reklamiranja.

Odavno je jasno da oglašavanje proizvoda i usluga ima direktni uticaj na poslovanje kompanije. Ono omogućava ne samo da vaša poruka stigne do novih klijenata, već i da stare podseti na dobru saradnju koju ste ostvarili. Ujedno predstavlja svojevrsnu komunikaciju sa klijentima jer vam daje uvid u ostvareni napredak, što je osnova za dalje planiranje.

S obzirom da je konkurencija na tržištu veoma jaka, marketing sektor radi konstantno na uvođenju novih promotivnih alata. Jedan od njih je upravo digital signage sistem.

Da je, zaista, reč o reklami vrednoj ulaganja potvrđuju i statistički podaci. Naime, u 63 odsto slučajeva on će privući pažnju sličajnih prolaznika, dok oko 42 odsto korisnika izabraće kompaniju čiju reklamu su videli na njemu. Što u krajnoj meri donosi do 30 odsto veću prodaju.

Šta je digital signage sistem?

Digital signage sistem, tj. digitalna signalizacija, kako se u prevodu naziva, predstavlja specijalizovani oblik medija pomoću kog se video ili multimedijalni sadržaj prikazuje na javnim mestima. Obično se prikazuju raznovrsne reklame. Mada neretko se njime prenose i raznovrsne poruke, obaveštenja, TV kanali, vremenska prognoza, kao i zabavni sadržaj.

Sastoji se iz uređaja (PLAY BOX) za reprodukciju i mreže prilagodljivih digitalnih, LCD ili plazma, ekrana koji se elektronski kontrolišu pomoću računara. Pri čemu ne postoji ograničenje u broju ekrana na koji će se emitovati informacije.

Digital signage sistem

Iako deluje kao pokretni bilbord digital signage sistem je mnogo više od toga. Ne samo da reklamira proizvode, već pruža interakciju sa korisnicima. Što znači da im omogućava da detaljno istraže njihove karakteristike, pa i da ih virtuelno isprobaju.

Osim u promociji, ovaj sistem ima ulogu i u edukaciji i analizi tržišta, te ne čudi što je našao široku primenu u poslovnom svetu.

Kome je namenjen digital signage sistem?

Prvobitno, digital signage sistem je bio veoma skup, a montiranje zahtevno. Danas, sa razvojem tehnike i tehnologije, dostupan je mnogima. Mrežu ekrana različitih veličina, od dimenzija tableta pa do onih koji odgovaraju bilbordima, srećemo svugde, kako na otvorenom, tako i u zatvorenom prostoru.

Koriste je shopping molovi, veliki lanci prodavnica, auto saloni, hoteli, fast food restorani. Značajno je sredstvo informisanja u medicinskim ordinacijama, državnim institucijama, bankama, aerodromima, železničkim i autobuskim stanicama. Često koristi i u bibliotekama i školskim ustanovama.

Koje su prednosti upotrebe digital signage sistema?

Digital signage sistem je veoma jednostavan za rukovanje. Zahvaljujući naprednom interfejsu možete vrlo brzo i lako, da postavite ili promenite sadržaj koji će se prikazivati. To znači da ne morate da angažujete profesionalce za promenu reklame, kao kod bilborda.

Druga važna prednost jeste fleksibilnost. Digital signage sistem je prilagodljiv promenama, te nije potrebno da čekate da se materijal odštampa ili oglasi u novinama.

Za razliku od standardnih postera ili materijala za bilborde ne zahteva upotrebu papira. Možemo slobodno da kažemo da spada u ekološki vid reklamiranja.

Ipak, glavna prednost koji ovaj sistem donosi jeste prepoznatljivost brenda. Raznovrsni audio i video sadržaj privlači pažnju, pa u sećanju mnogih ostaje logo vaše kompanije.

Digital signage sistem

Digital signage sisteme možete pronaći u bogatoj ponudi City Shop-a. Ovde vas čekaju i brojni mali kućni aparati, bela tehnika, klime za zimu, radijatori, kao i najnoviji televizori i tableti.

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Meni